Gurmán

Gurmán

Každý postava ve stromu gurmána má ze základu 10 energie.

I. Vaření
Umožňuje upravovat ingredience na chutná jídla. Vaření dvou jídel stojí 1 energii. Recepty:

- Ořechové pečivo (z 10 trpasličích ořechů vytvoří 12 ořechového pečiva)
- Obalovaný mech (ze 4 mechů, 1 trpasličího ořechu a 1 vajíčka vytvoří 8 obalovaných mechů)
- Gobliní kebab (z 1 masa, 1 ryby a 1 želé vytvoří 5 kebabů)
- Obalované maso (ze 3 mechů, 3 mas a 1 koření vytvoří 10 obalovaného masa)
- Smíchanice (z 3 vajíček a 3 hub vytvoří 8 míchanic)
- Rybí polévka (ze 2 ryb a 1 houby vytvoří 5 polévek)
- Vdolky (z 4 trpasličích ořechů, 3 medů a 1 koření vytvoří 12 vdolků)
- Červený Pudink (z 2 želé a 1 medu vytvoří 5 pudinků)
- Magmoidí guláš (ze 3 želé a 2 koření vytvoří 8 gulášů – tento je mimo trpaslíky a gobliny tak pálivý, že je téměř nepoživatelný)

I. Rybolov
Umožňuje 2x denně jít lovit ryby. Je zapotřebí obstarat si prut nebo oštěp. každý rybolov vynese 2 ryby. Rybolov stojí 1 energii.

I. Zemědělství
Umožňuje vytvořit až 5 políček. Vytvoření políčka stojí 1 té plodiny, kterou chce pěstovat a 1 energii.  

Mech – sklizeň vynese 5 mechu.
Houby – sklizeň vynese 5 hub.
Trpasličí ořechy – k zasazení musí stavitel postavit malé stavbu - bazén. Sklizeň vynese 8 ořechů.

II. Chov
Umožňuje chovat až 6 domácích zvířat. Každé zvíře musí nakrmit, aby přežilo do dalšího dne. Nakrmení 2 zvířat stojí 1 energii. Některá zvířata se mohou množit (pokud jsou dvě zvířata stejného druhu vytvoří na konci začátku dalšího dne 1 další zvíře stejného druhu).

Rybník – k získání rybníku musí stavitel postavit malou stavbu – rybník. Po postavení rybníku tento poskytuje za den 1 rybu.
Podzemní mlok – krmení: 1 mech nebo houba. Množí se. Poskytuje 1 vajíčko. Při zabití 5 masa a 1 kůže.
Magmoid – krmení: polévání lávou ze hřídla. Množí se. Při zabití 3 želé a 2 koření.

II. Larvařství
Umožňuje vytvořit až 5 larevníků, z nichž každý vynese denně 2 medy a 1 vosk. K získání larevníku musí stavitel postavit malou stavbu – larevník.

II. Lov
Umožňuje 2x denně jít lovit. Loví se na lovných místech (obrázky divokých zvířat nacházející se na herní ploše) použitím luku nebo kopí. Lov stojí 2 energie.

Malé lovné zvíře – 5 masa a 1 kůže
Velké lovné zvíře – 10 masa a 2 kůže

II. Pracovitost
Tato schopnost poskytuje postavě +2 energie denně.

II. Kořenářství
Umožňuje vytvořit až 5 kořenových zahrádek, z nichž každá bude denně vynášet 2 koření. A to za předpokladu, že předešlý den postava zasela do této zahrádky 1 koření. Tvorba 2 zahrádek stojí 1 energii.

III. Lihovarnictví
Umožňuje upravovat suroviny na nejrůznější alkohol. Výroba alkoholu stojí 1 energii. Recepty:

Pivo (z 8 trpasličích ořechů vytvoří 10 piva – nedá se používat jako dezinfekce)
Medovina (z 5 medů vytvoří 10 medoviny – nedá se používat jako dezinfekce)
Tvrdý alkohol (z 5 medu, 5 mechu nebo 5 trpasličích ořechů vytvoří 5 tvrdého alkoholu – dá se používat jako dezinfekce)

III. Skupinový lov
Pokud se sejdou alespoň 3 postavy s touto schopností mohou 1x denně zahájit lov velké zvěře (osloví CP, které tento naplánují)


I. Rolnický lid (pasivní, lidé)
Člověk s touto schopností má o 2 energie navíc.

I. Zalévací rituály (pasivní, elfové)
Kořenová zahrádka vynese elfovi při sklizni o 1 koření navíc.

II. Kočovný lid (pasivní, zvěrolidé)
Zvěročlověk může mít až o 4 zvířata navíc.

Credit artu v záhlaví: Steve Prescott

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky