Válečník
Válečník
I. Kryt (4x
denně)
Obrana je nejlepší útok.
Vykryje útok
provedený nablízko.
I. Atletika
(pasivní)
Pravý válečník dokáže vystát leccos.
Přidává 2
lehké životy.
I. Bojový
pokřik (cena: 1 alkohol)
Hlas jako bouře dodá odvahu a odhodlání.
Zruší další
negativní efekt, který by účinkoval na něj nebo na jeho předem vybraného
spojence.
II. Krvácení (2x denně)
Tisíckrát seknout, tisíckrát zasáhnout.
Zasažený cíl začíná krvácet (ztrácí 1 lehký život za každých 10s kdy rána zůstává neošetřená).
II. Dobrá noc
(cena: 2 vlny)
Odpočinek je důležitý vždy, ale po tuhém boji
obzvlášť.
Na začátku
nového dne si postava obnoví všechny chybějící životy. Bez předešlé dezinfekce
může dojít k zanícení (hod 6stěnnou kostkou 2 a méně).
II. Povzbuzení (cena: 1 alkohol)
Pro smrt a slávu! Pro krev a zlato!
Přidává jedné vybrané postavě 1 lehký stínový
život do konce herního dne (nelze použít vícekrát na jednu postavu).
II. Zastrašení (2x denně)
Bojovník s ohněm v očích dokáže rozhodit kde jakého
hrdinu.
Vzbuzuje v
postavách strach, neplatí na postavy s touto schopností.
II. Písek v ksichtě (2x denně)
Špinavé triky jsou nedílnou součástí arzenálu každého, kdo si přeje přežít.
Poté co se postava dotkne země a ukáže na druhou postavu, může říct oslepení, přičemž vybraná postava musí na 5s zavřít oči.
II. Berserk
(pasivní)
Zbroj je pro ty kterým chybí odhodlání.
Jestliže
postava nemá nasazenou zbroj získává 1 těžké a 3 lehké životy.
II. Zmrzačení (3x denně)
Rozdrcené kosti jsou často upomínkou na setkání s jeho kladivem.
Zasažená část těla je až do vyléčení zlomená a nedá se použít.
III. Postoje
(pasivní)
Technika starých mistrů, smrtelně nebezpečná ve
správných rukou.
Postava si
při získání schopnosti vybere jeden postoj, který již nelze změnit.
Oheň
S nekonečnou žízní po krvi válečníci v postoji ohně
drtí své protivníky.
Údery
postavy nemohou být zablokovány krytem.
Sám však nesmí používat kryt.
Zem
Zbroj jako z kamene a vůle ze žuly, s válečníky v
postoji země jen tak něco nehne.
Má 2x víc
krytů. Nesmí ale používat úhyb.
Vítr
Jako vichřice vypuštěna na bojiště, válečníci v
postoji větru roztříští každou linii.
Při zásahu
protivníka zbraní na blízko ho odrazí o 3 kroky dozadu.
Voda
Flexibilní a nepolapitelný, válečníci v postoji vody
si vždy najdou cestu.
2x Denně
může postava zrušit efekt schopnosti jíž je cílem.
III. Omráčení (1x denně)
Stačí rychlá rána odnikud a i ten největší obr skončí na lopatkách.
Dostává možnost omráčit útokem na blízko postavu.
III. Tlustokožec (pasivní)
Desítky jizev na těle ukazují odolnost lépe než kde
jaké žvásty.
Přidává 2
těžké životy.
I. Na zteč! (pasivně, trpaslíci)
O trpaslíka můžete přelomit čepel a on se vám stejně
jenom vysměje.
Trpaslík může po dobu 10s běhat, ale pouze směrem k nepříteli.
II. Rasismus (2x denně, lidé)
Skřeti a podobná verbež pozná lidskou ocel.
Postava může urážkou cizí rasu vyprovokovat ke konfliktu přiměřenému situaci.
III. Zdivočelost (2x denně, zvěrolidé)
Drápy a krev!
Postava se na 5s stává nezastavitelnou a vyléčí si jakékoliv zranění úměrně poškození, které udělí.
Credit artu v záhlaví: Darren Tan