Válečník

Válečník

I. Kryt (4x denně)
Obrana je nejlepší útok.
Vykryje útok provedený nablízko.

I. Atletika (pasivní)
Pravý válečník dokáže vystát leccos.
Přidává 2 lehké životy.

I. Bojový pokřik (cena: 1 alkohol)
Hlas jako bouře dodá odvahu a odhodlání.
Zruší další negativní efekt, který by účinkoval na něj nebo na jeho předem vybraného spojence.

II. Krvácení (2x denně)
Tisíckrát seknout, tisíckrát zasáhnout.
Zasažený cíl začíná krvácet (ztrácí 1 lehký život za každých 10s kdy rána zůstává neošetřená).

II. Dobrá noc (cena: 2 vlny)
Odpočinek je důležitý vždy, ale po tuhém boji obzvlášť.
Na začátku nového dne si postava obnoví všechny chybějící životy. Bez předešlé dezinfekce může dojít k zanícení (hod 6stěnnou kostkou 2 a méně).

II. Povzbuzení (cena: 1 alkohol)
Pro smrt a slávu! Pro krev a zlato!
Přidává jedné vybrané postavě 1 lehký stínový život do konce herního dne (nelze použít vícekrát na jednu postavu).

II. Zastrašení (2x denně)
Bojovník s ohněm v očích dokáže rozhodit kde jakého hrdinu.
Vzbuzuje v postavách strach, neplatí na postavy s touto schopností.

II. Písek v ksichtě (2x denně)
Špinavé triky jsou nedílnou součástí arzenálu každého, kdo si přeje přežít.
Poté co se postava dotkne země a ukáže na druhou postavu, může říct oslepení, přičemž vybraná postava musí na 5s zavřít oči. 

II. Berserk (pasivní)
Zbroj je pro ty kterým chybí odhodlání.
Jestliže postava nemá nasazenou zbroj získává 1 těžké a 3 lehké životy.

II. Zmrzačení (3x denně)
Rozdrcené kosti jsou často upomínkou na setkání s jeho kladivem.
Zasažená část těla je až do vyléčení zlomená a nedá se použít.

III. Postoje (pasivní)
Technika starých mistrů, smrtelně nebezpečná ve správných rukou.
Postava si při získání schopnosti vybere jeden postoj, který již nelze změnit.

     Oheň
     S nekonečnou žízní po krvi válečníci v postoji ohně drtí své protivníky.
     Údery postavy nemohou být zablokovány krytem.
     Sám však nesmí používat kryt.

     Zem
     Zbroj jako z kamene a vůle ze žuly, s válečníky v postoji země jen tak něco nehne.
     Má 2x víc krytů. Nesmí ale používat úhyb.

     Vítr
     Jako vichřice vypuštěna na bojiště, válečníci v postoji větru roztříští každou linii.
     Při zásahu protivníka zbraní na blízko ho odrazí o 3 kroky dozadu.

     Voda
     Flexibilní a nepolapitelný, válečníci v postoji vody si vždy najdou cestu.
     2x Denně může postava zrušit efekt schopnosti jíž je cílem.

III. Omráčení (1x denně)
Stačí rychlá rána odnikud a i ten největší obr skončí na lopatkách.
Dostává možnost omráčit útokem na blízko postavu. 

III. Tlustokožec (pasivní)
Desítky jizev na těle ukazují odolnost lépe než kde jaké žvásty.
Přidává 2 těžké životy.


I.  Na zteč! (pasivně, trpaslíci)
O trpaslíka můžete přelomit čepel a on se vám stejně jenom vysměje.
Trpaslík může po dobu 10s běhat, ale pouze směrem k nepříteli.

II. Rasismus (2x denně, lidé)
Skřeti a podobná verbež pozná lidskou ocel.
Postava může urážkou cizí rasu vyprovokovat ke konfliktu přiměřenému situaci.

III. Zdivočelost (2x denně, zvěrolidé)
Drápy a krev!
Postava se na 5s stává nezastavitelnou a vyléčí si jakékoliv zranění úměrně poškození, které udělí.

Credit artu v záhlaví: Darren Tan

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky