
Mystik

Mystik

I.
Menší léčení (3x denně)
Léčí
1 lehké zranění. Bez předešlé dezinfekce může dojít k zanícení (hod 6stěnnou
kostkou 2 a méně).
I.
Rozmluva (2x denně)
Postava
promluví s entitou, které se věnuje (bohem či přírodou). Při použití této
schopnosti kontaktujte CP.
II.
Dar (2x denně)
Postava
obdaruje jinou postavu svojí energii. Toto tuto jinou postavu nakrmí, což jí
umožní sníst za den o -1 méně jídla.
II.
Větší léčení (3x denně)
Léčí
1 těžké nebo 3 lehké zranění. Bez předešlé dezinfekce může dojít k zanícení
(hod 6stěnnou kostkou 2 a méně).
II.
Pozvednutí ducha (3x denně)
Zlepší
postavě náladu.
III.
Ozdravení (1x denně)
Vyléčí
postavě všechny chybějící životy. Bez předešlé dezinfekce může dojít k zanícení
(hod 6stěnnou kostkou 2 a méně).
III.
Štěstěna (pasivně)
Při
léčení bez dezinfekce mohou postavy léčené touto postavou přičíst k hodu
kostkou +1 (zaníceny jsou tedy jen při hození 1)
IV.
Jistota (pasivně)
Při
léčení bez dezinfekce nemusí postavy léčené touto postavou házet na zanícení.
IV. Oživení (1x za život)
Oživí padlou postavu,
příjde přitom však o končetinu(celou ruku či nohu). Oživená postava ztrácí
polovinu svých bodů frajerství(včetně všech schopností které by přesáhly
dostupné body).
I.
Druhá cesta (pasivně, tieflingové)
Tiefling
je plně odolný nákaze a klamání chaosu.
I.
Přízrak (1x denně, elfové)
Postava vypadá po době 1 minuty jako přízrak přírody či jejího boha. Věřící
víry či druidové jí během této doby věnují vysokou důležitost a zvažují
všechno, co postava říká.
III.
Nebeský otec (cena: 1 jídlo pro 1 postavu, kterou kouzlo ovlivní, lidé)
Sesílatel
může postavy povzbudit hlasem nebeského otce. Toto přidá všem postavám v
doslechu do konce dne 1 těžký život navíc. Jednotolivá postava může mít přidaný
jen 1 život navíc.
Druid

Pokud si postava vybere schopnost ze stromu druida zavírá se jí strom kněze až do doby, než má všechny schopnosti ze stromu druida.
I.
Druidství (1x denně)
Postava
dokáže urychlit růst rostlin. Síla schopnosti je určená silou druidství,
zjistíte u CP Druid. Lze použít pro růst 1 náhodné alchymistické přísady.
II.
Cit pro přírodu (2x denně)
Postava
pozná složení vody nebo země. To jí umožní rozpoznat, zda se v kapalině
nenachází lektvar nebo zda se v blízkosti nenachází jeskyně. Také jí to
umožní vytvořit léčivý lektvar obnovující +1 lehký život.
II.
Proměna (cena: 2 kůže a 1 maso)
Postava
se změní na zvíře a vyrostou mu drápy (měkčené). V proměně má 2 těžké a 6
lehkých životů. Drápy dávají poškození jako zbraně na blízko. Během proměny
neplatí žádné druidovy schopnosti. Při smrti se vrací do stavu a podoby před
proměnou, je ale dezorientován.
III.
Aura lesa (1x denně)
Postava
může v přírodě schovat sebe až tři další postavu. Při vstupu do maskování
nesmí být pozorována (značí se založením rukou za hlavu). Při použití
schopností nebo pohybu se maskování ruší.
III.
Dubová kůže (3x denně)
Postava
získá 1 těžký a 3 lehké stínové životy, nelze přesáhnout opakovaným použitím.
III.
Duchové přírody (1x za rok)
Postava
může požádat duchy přírody o pomoc. Při použití této schopnosti kontaktujte CP.
III.
Regenerace (1x denně)
Schopnost
je 5 minut trvajícím rituálem, při kterém si postava obnoví všechny své
chybějící životy. Může být použita i v agónii. Bez předešlé dezinfekce může
dojít k zanícení (hod 6stěnnou kostkou 1).
III.
Vyšší proměna (pasivně)
Postava
má při proměně +1 těžký a +3 léhké stínové životy a její údery poškozují o +1
více poškození.
III.
Zkamenění (3x denně)
Postava
dokáže sebe nebo spojence na 10s ochránit vrstvou kamenů před jakýmkoli útokem
a zraněním. Dotyčný se nemůže hýbat, ale může používat schopnosti.
IV.
Divokost (1x denně)
Všechny
spojenecké postavy v doslechu získávají na 1 minutu +1 poškození na
blízko.
IV.
Vedení rituálu (1x denně)
Postava
zahájí některý z rituálů v seznamu "Druidské rituály", k dispozici u
CP Druid. Pro zahájení musí splňovat podmínky pro daný rituál.
IV.
Vlastní podoba (pasivně)
Postava
si po si po dohodě s CP vytvoří vlastní podobu.
Kněz

Pokud si postava vybere schopnost ze stromu kněze zavírá se jí strom druida až do doby, než má všechny schopnosti ze stromu kněze.
I.
Požehnání (5x denně)
Postava
požehná jiné postavě, čímž jí přidá 1 lehký život do konce herního dne.
Schopnost nelze použít na stejnou postavu více než 1 denně.
II.
Očištění (3x denně)
Zbaví
předmět či postavu všech negativních i pozitivních efektů. Pro použití této
schopnosti se musí postavy či předmětu dotýkat alespoň 1 minutu.
II.
Svaté světlo (3x denně)
Postava
ukáže na cíl a řekne slovo "OSLEPENÍ", čímž danou postavu na 10s
oslepí.
III.
Boží ochrana (2x denně)
Po
dobu 1 minuty neplatí na postavu ani na
její spojence žádné aktivní schopnosti.
III.
Hostina (1x denně)
Změní
1 jídlo a vodu na 12 jídla a 1 medovinu.
III.
Maják (1x denně)
Postava
vede modlitbu, při které se stane majákem svého boha a inspiruje ostatní
postavy v doslechu. Tyto dostanou do konce herního dne +1 těžký a +3 lehké
stínové životy.
III.
Posvátná zbraň (3x denně)
Postava
posvětí zbraně až 5 postavám okolo ní. Tyto zbraně způsobují na další 2 údery
+1 poškození.
III.
Posvěcená země (2 jakéhokoliv alkoholu)
Vysvětí
kus půdy, na němž poté po dobu 5 minut (anebo znesvěcení zlým rituálem) není
možné používat magii kromě té z boží moci. Každá postava která se nachází v
posvěcené zemi si může vyléčit 1 lehký život.
III.
Nezlomná víra (2x denně)
Sesílatel
a až jedna další postava, které se dotýká, je po dobu trvání nezranitelná a
nedotknutelná. Může se pohybovat pouze krokem, nesmí útočit či používat jiné
schopnosti. Kouzlo působí 1min.
IV.
Boží soud (1x za rok)
Postava
se transformuje na avatara svého boha. V podobě boha získává navíc 2 těžké a 6
lehkých životů. Avatar hoří nebeským plamenem (pokud se postavy někdo dotkne,
dostane 1 lehké poškození a začne hořet). V této podobě má kněz možnost
používat 2 dvouruční zbraně.
IV.
Plameny víry (1x denně)
Postava
zapálí zbraně až 5 postavám okolo ní. Tyto zbraně způsobují na další 2 údery
zapálení.
IV.
Modlitba (1x za rok)
Postava
může požádat svého boha o pomoc. Při použití této schopnosti kontaktujte CP.
Credit artu v záhlaví: Marc Simonetti