Válečník

Válečník

I. Atletika (pasivně)
Postava má trvale +3 lehké životy.

I. Intuice (3x denně)
Postava pozná jaký typ problémů trápí jinou postavu (hlad, stres, finance, atd.).

II. Centrum pozornosti (1x denně)
Všechny postavy v doslechu si musí postavu vyslechnout a zvážit to, co říká.

II. Dobrodruh (pasivně)
Postava si zvykla vyžít při dobrodružstvích s málem. Od své obvyklé spotřeby jídla může odečíst -2.

II. Povzbuzení (1 alkohol)
Přidá jakékoliv postavě 1 lehký stínový život do konce herního dne. Schopnost nelze použít na stejnou postavu vícekrát. Alhokol použitý při povzbuzení se počítá jako zkonzumované jídlo.

II. Tlustokožec (pasivně)
Postava má trvale +1 těžký život.

III. Dobrá noc (pasivně)
Na začátku nového dne si postava obnoví všechny chybějící životy. Na toto léčení postava nemusí používat dezinfekci.

III. Improvizace (1x denně)
Postava je schopná opravit 1 zbraň nebo zbroj bez schopnosti kovářství a bez využití nutného materiálu.

III. Tělo ze železa (pasivně)
Postava je odolná proti všem jedům a nemocem.

III. Zjizvený (pasivně)
Postava má trvale +1 těžký a +3 lehké životy.


I. Na zteč! (3x denně, trpaslíci)
Postava může po dobu 10s běhat směrem k nepříteli.

II. První mezi rovnými (pasivně, lidé)
Postava si může vybere jednu schopnost ze stromu ochránce. K této schopnosti má o 1 použití denně více. Tuto schopnost po výběru již postava nesmí měnit.

Útočník

Pokud si postava vybere schopnost ze stromu útočníka zavírá se jí strom ochránce až do doby, než má všechny schopnosti ze stromu útočníka.   

I. Bojový pokřik (1 alkohol)
Zruší jeden negativní efekt ovlivňující postavu. Alhokol použitý při bojovém pokřiku se počítá jako zkonzumované jídlo.

II. Berserk (pasivně)
Jestližě postava nemá nasazenou zbroj získává +2 těžké a +6 lehkých životů.

II. Cesta meče (pasivně)
Postava získává pro své zbraně na blízko +1 poškození.

II. Zastrašení (2x denně)
Postava vzbuzuje v nepřátelských postavách strach. Tato schopnost neplátí na postavy s touto schopností.

III. Krvácení (3x denně)
Zasažený cíl začíná krvácet (ztrácí 1 lehký život za každých 10s kdy rána zůstává neošetřená).

III. Písek v ksychtě (2x denně)
Poté co se postava dotkne země a ukáže na druhou postavu, může říct oslepení, přičemž vybraná postava musí na 10s zavřít oči.

III. Rasismus (pasivně)
Postava získává +1 poškození proti všem postavám, které nepatří k jeho rase.

III. Zmrzačení (3x denně)
Postava udeří jinou postavu zbraní na blízko. Zasažená část těla je až do vyléčení zlomená a nedá se použít.

IV. Krvežíznivost (2x denně)
Postava se na 10s získává +1 poškození a vyléčí si jakékoliv zranění úměrně poškození, které udělí.

IV. Postoje (pasivně)
Postava si při získání schopnosti vybere jeden postoj, který již nelze změnit.
Oheň – Po začátku souboje nemohou postavy prvních 10s používat aktivní schopnosti.
Vítr – Při zásahu protivníka zbraní na blízko ho odrazí o 3 kroky dozadu.
Voda – 2x denně může postava zrušit efekt schopnosti, jíž je cílem.
Země – 1x za rok se postava po pádu do agónie zvedá s plnými životy. Po zvednutí se již postava nesmí do konce herního dne používat aktivní schopnosti

IV. Omráčení (2x denně)
Dostává možnost omráčit útokem na blízko postavu. Omráčení trvá 10s a je přerušeno jakýmkoliv poškozením, které vznikne omráčenému..

Ochránce

Pokud si postava vybere schopnost ze stromu ochránce zavírá se jí strom útočníka až do doby, než má všechny schopnosti ze stromu ochránce.  

I. Přilákání pozornosti (3x denně)
Postava ukáže na jinou postavu, která může po ukázání útočit na 1 minutu jen na ukazujícího.

II. Nezlomnost (pasivně)
První poškození, které postava za herní den dostane ji nepoškodí.

II. Polní medik (5x denně)
Postava dokáže dotykem stabilizovat agónii jiné postavy - agónie bude pro tuto postavu trvat do konce herního dne nebo do vyléčení.

II. Štítonoš (pasivně)
Pokud postava používá štít má na začátku každého herního dne +1 těžký a +3 lehké životy.

III. Inspirace (2x denně)
Postava si může vybrat až 5 dalších postav, které si mohou po použití této schopnosti obnovit 1 těžký nebo 1 lehký život. Bez předešlé dezinfekce může dojít k zanícení (hod 6stěnnou kostkou 2 a méně).

III. Krok, krok (3x denně)
Jestliže postava velí formaci jiných postav může si tato vybrat jednu schopnost použitou proti ní, která nebude platit.

III. Rychlá medicína (3x denně)
Postava dokáže po dobu boje dotykem zrušit negativní efekty (zpomalení, hoření, krvácení, atd.) působící na ni nebo na jinou postavu.

III. Vlajkonoš (2x denně)
Všechny spojenecké postavy, které slyší postavu použít tuto schopnost získají do konce herního dne +1 těžký a +3 lehké stínové životy.

IV. Kapitán opouští loď poslední (1x denně)
Pokud bojovala postava ve skupině alepoň 2 dalších postav a je poslední, kdo z této skupiny není v agónii uděluje po dobu 1 minuty +2 poškození a získává +2 těžké a +6 lehkých stínových životů.

IV. Odlákání hrozby (2x denně)
Všechny nepřátelské postavy mohou útočit po dobu 1 minuty jen na tuto postavu.

IV. Vůdce (1x denně)
Postava přidá jiné postavě na konci herního dne 1 bod frajerství (schopnost nelze použít na dračácích).

Credit artu v záhlaví: Darren Tan

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky