Arkanik

Arkanik

I. Ohnivá střela (neomezeně) (Nar Zajar)
Není zde mnoho překážek, o které by se nepostarala neutuchající síla ohně.
Postava hodí nosič, který (pokud se trefí) udělí 1 poškození a zapálí zasaženého (každých 10 sekund, kdy se cíl neuhasí je poškozen o 1 lehký život).

I. Štít (4x denně) (Sandastan)
Ať už v hospodě nebo na bojišti, arkanikův drahý plášť je potřeba ochránit před všelijakými létajícími objekty
Vykryje 1 útok na dálku, který je na něj nebo na jinou postavu prováděn.

I. Odvzdušnění (3x denně) (Túl)
Bezpochyby rychlejší než otevřít okno.
Vyčistí oblast od nebezpečných plynů.

I. Vtáhnutí (2x denně) (Túl)
Z cesty!
Postava hodí nosič, všechny postavy v okruhu 5 metrů se musí dotknout nosiče či zasažené osoby (pokud se trefí) a než tak učiní, nesmí bojovat, ani používat schopnosti. Pokud je cíl kouzla zasažen, efekt se ruší.

I. Čtení Svitků (pasivní)
Měsíce v knihovnách se mohou zdát jako ztráta času pro ty jednoduší z nás - smrtící chyba.
Postava se naučí používat magické svitky a uvolnit jejich magii.

II. Mrazivá střela (6x denně) (Loss Zajar)
Zmrzlé svaly jsou pro ty šťastlivé.
Postava hodí nosič, který (pokud se trefí) poškodí za 1 a na 10s zmrazí zasaženého. Pokud se zpomalené postavy někdo dotkne nebo na ni zaútočí, zmražení se ruší.

II. Zrcadlení (2x denně) (Cilintír)
Stačí jemný pohyb prstů a magický šepot pro obrácení všelijaké situace v arkanikův prospěch.
Obrátí efekt magického či psychického útoku na toho, kdo jej seslal.

II. Magická zbroj (1x denně) (Sairina-Ambasé)
Bezpečí pro tělo a klid pro duši.
Postava navýší své životy o 1 těžký a 3 lehké do konce dne.

II. Odhození (2x denně) (Túl)
Ve vlně čiré arkány praská dřevo i kosti.
V úhlu 90° jsou všichni ve vzdálenosti 10 metrů odhozeni o 2 metry a ztrácí 1 lehký život. Pokud narazí při odhození na stěnu, ztrácí i 1 těžký život.

II. Protivítr (2x denně) (Túl)
Arkanik si dokáže udělat prostor.
Všichni, kteří se přibližují k postavě nebo ona k nim čelem jsou zpomaleni (zpomalená postava nesmí běhat). Kouzlo působí 10s.

II. Transmutace (2x denně) (Invis)
Iluze jsou k nezaplacení!
Změní zlaťák na stříbrňák a naopak. Kouzlo působí 30s.

II. Magická kniha (cena: 1 zelenina)
Arkanika si uvidíte číst ve dvou případech, buď se s vámi nechce bavit… nebo zase zapomněl magické formule.
Postava si vede knihu kouzel. Pokud z ní alespoň 5min studuje, získá možnost si obnovit jedno kouzlo nejvýše II. úrovně.

III. Kulový blesk (3x denně) (Raumo Zajar)
Jiskry v očích nikdy nevěstí nic dobrého.
Postava hodí nosič, který (pokud se trefí) udělí 1 poškození a 1 lehké poškození všem postavám ve vzdálenosti 1 metru od každého zasaženého.

III. Meldonova země (cena: 5 stříbrných) (Meldone-Ajan)
Na vzpomínku kapitána jenž vedl lid tohoto ostrova proti tyranii chaosu. "Nechť není tato nespravedlnost opakována, a všichni stojí sobě rovni na mé zemi". Padl v boji proti usurpátorovi a s ním poslední naděje zabránit masakru jenž následoval. 
Postava nakreslí na zem kruh o poloměru až 3 metry a poté vysloví zaříkadla. Celá příprava musí trvat minimálně 30s. V kruhu poté nelze použít žádná aktivní schopnost a veškeré dočasné efekty (včetně transformací) jsou zrušeny. Kouzlo působí 10min.

III. Magická hradba (1x denně) (Sairina-Ramba)
Neprojdeš, pokud já nesvolím!
Vytvoří neprostupnou magickou stěnu až 5 metrů dlouhou, poškodí 1 lehký život každému, kdo sepokusí projít skrz. Kouzlo působí 5min.

III. Teleportační rituál (1x denně) (Sairina-Andó)
Pocuchaný a s žaludkem naruby, arkanik se rozhlédne po svém novém prostředí.
Rituál musí být prováděn alespoň 5min. Poté, co je rituál proveden se postava a maximálně 2 další postavy mohou objevit kdekoliv na herní ploše.

III. Psaní svitků (cena: 1 kůže, 1 runokov)
Texty dávno zapomenutých mudrců jsou často cenější než zlato.
Umožňuje psát magické svitky. Při psaní může kouzelník do svitku uložit libovolné kouzlo - vyplýtvá tím však 1 použití daného kouzla.

IV. Ničivá magie (1x denně)
Oheň a led. Život a smrt.
Postava má možnost magií zničit libovolnou budovu. Každá postava uvnitř utrpí 1 těžké poškození.

IV. Tvorba kouzla (1x za život)
Moudrost může přijít z těch nejméně očekávaných míst.
Postava si může vytvořit své vlastní kouzlo, které bude mít možnost naučit ostatní. Tvorba tohoto kouzla musí být mimoherně prodiskutována s CP Arkanika.

Credit artíku: Official and free to use D&D art

Credit artu v záhlaví: Dleoblack

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky