Bard

Bard

I. Vybírání kapes (neomezeně)
Šašci a bardi jsou vítani v každé hospodě… než se probudíte s prázdným měšcem.
Postava nepozorovaně umístí kolík na předmět, který se snaží ukrást. Jestliže akce nebyla ani po uplynutí 5s zpozorována, mimoherně to sdělí okradenému. Nyní má nárok jednou rukou na první prohmat vytáhnout náhodný herní předmět.

I. Lhář (2x denně)
Pravda je ideál, a jako každý ideál se musí přispůsobit podle potřeby.
Ruší efekt pravdomluvnosti.

I. Taneční povzbuzení (2x denně)
Hudba, které jednoduše nelze odolat.
Postavy, jenž jsou nadoslech, se musí přidat k tanci. Kouzlo působí 2min.

II. Podřezání (1x denně)
Dýka ve tmě je ta nejnebezpečnější zbraň.
Postava přiloží cíli na krk dýku, čímž ji přivede do agónie. Akce musí být provedena zezadu a nesmí být zpozorována cílem ani žádným jeho spojencem.

II. Lámání zámků (neomezeně)
Kus drátku a šikovné ruce a i ten nejlepší trezor ukáže svá tajemství.
Dostává možnost se pokusit odemknout zámek s pomocí šperháku, úspěch se vyhodnotí na kostce D6 - jestliže hodí 3 a více, zámek odemče. Hodí li postava 2 a méně, šperhák se zlomí.

II. Únik z pout (1x denně)
Soudce rozhodl, a já mu za to zamával, když jsem mizel na kradeném koni za obzor… a chudák kat tam na mě čeká asi dodnes.
Dostává možnost vyvléknout se z libovolných pout či provazů.

II. Uklidnění (3x denně)
Byli jsme na tom hůř, a pokud okamžitě nezklapneš, budeš na tom možná nejhůř ze všech!
Zažene jedné postavě strach, paniku či hněv.

II. Posměšek (2x denně)
Vysmál bych se ti, ale na to je mi tě až moc líto…
Urazí protivníka, čímž mu způsobí 1 lehké zranění.

II. Strach (2x denně)
Kejklíř se pousmál, jak se vojáci vyděšení zvuky jeho lyry rozutekli po okolí.
Způsobí všem postavám v doslechu strach. Kouzlo působí dokud postava hraje.

II. Kuráž (3x denně)
Dneska budeme bojovat tak, že bardi budou mít o čem zpívat na dalších sto let!
Hudba přidá spojencům v doslechu na odvaze. Postavy přestává ovládat strach a panika.

II. Zpěv (neomezeně)
Jazyk je prý základem civilizované společnosti… já věřím, že je to zpěv.
Dostává možnost zazpívat všechny bardské schopnosti, která vyžadují hru na nástroj.

III. Rychlé ruce (2x denně)
Tajná kapsa v botě je možná starý trik, ale kdekoho stále obelstí.
Dostává možnost skrýt jednu drženou věc tak, že ji nikdo nenajde. Omezeno velikostně na předměty, které by se skutečně daly skrýt.

III. Přesvědčování (2x denně)
Ať už šarmem nebo čáry, bard se umí lidem dostat pod kůži.
Dostává možnost při úspěšném hodu 4 a více na D6 jednu postavu přesvědčit o svém tvrzení (nesmí přímo ohrozit život poslouchajícího, nebo být přímo proti čirému přesvědčení dané postavy).

III. Pravdomluvnost (2x denně)
Poznám když lidé lžou…mám s tím zkušenosti.
Postava musí odpovědět, zda bylo poslední tvrzení pravdivé, či ne.

III. Spánek (1x denně)
Krásná ukolébavka pro nevinné děti i krvelačné vrahy.
Uspí postavy, jenž jsou nadoslech. Spící postavy mohou být vzbuzeny hlasitým zvukem či dotykem. Kouzlo působí 2min.

III. Krysař (cena: x sýru)
Zvuky flétny podivného mužíka se nesly náměstím, až se z děr začaly drát krysy.
Hudba přivolá x krysích papíráků (1 život a 1 útok), kdy x je množství utraceného sýru. Krysy se po 10 minutách rozutečou.

IV. Skladatel
Kejklíř se zhluboka nadechl a začal tiše brnkat do noci. Když jiskřičky magie vzlétly k černé obloze tak veděl, že je jeho mistrovské dílo hotové.
Postava si může vytvořit svou vlastní píseň, kterou bude mít možnost naučit ostatní. Tvorba této písně musí být mimoherně prodiskutována s CP Barda.

Credit artu v záhlaví: Kevin Glint

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky