Runový kovář
Runový kovář
Při zhotovení jakéhokoliv artefaktu dojděte za CP runového kovářství. Veškeré efekty si můžete vymyslet sami dokud budou dávat smysl a CP vám je schválí. V případě, že nemáte vlastní fantazii, nebojte se použít efekty předepsané níže.
I Neutrální
artefakty
Vytváření artefaktů s neutrálními efekty. Tyto artefakty stojí 1 runokov.
II Tetování
Umožňuje vytvářet tetování s takovými
efekty jako již umí vytvářet artefakty při stejné ceně.
II Ničení artefaktů
Umožňuje hráči zničit jakýkoliv artefakt (ničení trvá nepřerušených 5 minut).
II Vyvážené
artefakty
Vytváření artefaktů s efekty I. řádu (je zapotřebí udržet balanc). Tyto artefakty stojí 5 runokovu a 1 vosku.
III
Vybalancované artefakty
Vytváření artefaktů s efekty II. řádu (je zapotřebí udržet balanc). Tyto artefakty stojí 10 runokovu a 5 vlny.
III
Překládání
Umožňuje na jeden předmět dát více efektů (nebo jejich dvojic pro
zachování balance). Přidání efektu stojí 10 runokovu, 3 vosku a 5 koření.
I Jemná práce (neomezeně, elfové)
Při vytváření artefaktu, může "zadarmo" hráč přidat jeden libovolný neutrální efekt
II Tvrdý kérky
(pasivně, trpaslíci)
Vytváření všech efektů na tetování stojí pouze cenu runokovu (ne vosk, vlnu, koření)
Veškeré efekty působí jen na primárního nositele artefaktu. Aby se postava stala nositelem artefaktu musí se s ním minutu spojovat.
Neutrální Efekty
- Pocitová úprava tělesné teploty
- Rozpoznání magie
- Světlo libovolné barvy na pokyn
- Uspání nositele
- Libovolná vůně/ chuť
- Vlastní mysl předmětu
Kladné Efekty I. řádu
- Úprava tělesné teploty
- Porozumění všem jazykům
- +1 k počtu použití při výrobě zvolené schopnosti
- +3 lehké životy
- Umožnění běhu (pro trpaslíky)
- Regenerace životů na konci dne
- Léčení 1xdenně 1 těžký nebo 3 lehké životy
- Nositel omráčí zasaženého 1x denně
- Artefakt nelze zničit očištěním
Kladné Efekty II. řádu
- +2 těžký život
- Zbraň při zásahu zapálí / zmrzačí 3x denně
- Odolnost proti ovlivnění mysli
- Přidá 4 energie pro dělníka na den
- Kdykoliv, kdy zbraň zasáhne protivníka, zámečník z něj získá 1 duši
Záporné Efekty I. řádu
- Pocit mrazivé zimy
- Pocit spalujícího žáru
- Svědění
- Ztráta apetitu, znechucení jídla (ale stále musíš jíst)
- Hlad (musíš jíst dvakrát tolik co obvykle)
- Neschopnost lhát
- Fyzická slabost (potřeba často odpočívat, motání hlavy)
Záporné Efekty II. řádu
- Zbavení nositele magických shopností
- Životy nositele klesnou na polovinu (zaokrouhleno nahoru)
- Krvelačnost bytosti předmětu a nabádání (pro předměty s vlastní myslí)
- Nenávist bytosti předmětu vůči nosteli (pro předměty s vlastní myslí)
Credit artu v záhlaví: Annadel Cinco