Zámečník
Zámečník
Zámečník nedokáže udržet více než 20 duší naráz. Jakékoliv další duše mu proklouznou!
I. Promluva s
Nicotou (neomezeně)
Šepot ve
tmě…předzvěst tragédie.
Postava má možnost zeptat se Nicoty na libovolnou otázku a Nicota odpoví dle své nátury (řeší se přes CP).
I. Životní síla
(2x denně)
Hodnota
života se odvíjí od toho, jak dobře se dá využít.
Vysaje život z menšího tvora, rostliny, či se napije krve a
získá tím 2 duše.
I. Pocit
prázdnoty (cena: 1 duše)
Pokud stačí
pouhý dotyk abys padl na kolena, představ si jaké to je pohlédnout Nicotě do
očí!
Dotykem vyvolá v jedné postavě pocit znepokojení, zmatení, úzkosti
či hněvu. Kouzlo působí na
10s.
I. Zpomalení (cena: 1 duše)
Dej mi
čas…
Zpomalí protivníka na 10s (smí se
pohybovat pouze krokem).
I. Krvavý dotyk
(cena: 1 duše)
Oběť si pozvolna začíná uvědomovat podivný nepříjemný pocit, který prostupuje její tělo, nedokáže však určit jeho původ. Tento pocit se pomalu stupňuje až do bolestivé křeči, která se nedá zaměřit, dokud nakonec neupadá do bezvědomí.
Postava, které se dotýká (mimoherně oznámen), ztrácí 1 lehký život
za každých 10s, po které dotyk trvá. Jakmile je dotyk přerušen,
kouzlo přestává působit. Zámečník dostane z cíle 1 duši za každých 10s trvání kouzla.
II. V moci Nicoty
(cena: 2 duše)
Nicota si
své služebníky vybírá dúkladně.
Pro seslání se postava musí dotýkat cíle 10s, jinak ztratí
2 lehké životy a kouzlo se zruší. Při úspěšném seslání se postava dostane
do snů cíle a může mu nařídit úkol, který přímo neohrožuje život cíle. Cíl bude
mít následující den nutkání úkol splnit. Magicky nadané postavy si toho, že je někdo očaroval,
všimnou po dni, nemagické po dvou.
II. Háv Nicoty
(cena: 3 duše)
Naše
hmotná těla jsou pouhou schránkou skrývající naši pravou podstatu.
Postava se stane
nehmotnou, ale stále
viditelnou, na 10s a může se pohybovat jen
krokem (postava se je schopna pohybovat skrze překážky a je
nezraniztelná fyzickými útoky)
II. Šílenství (cena: 2 duše)
Nicota bude
hodovat na jejich příčetnosti.
Pro seslání se postava musí dotýkat cíle 10s, jinak ztratí 1 lehký život. Na 1min vyvolá v jedné postavě těžké šílenství. Postižená postava nad sebou ztrácí kontrolu, slyší temné hlasy, má
vidiny, a po procitnutí ztrácí paměť.
II. Vysávání
života (pasivně)
Sdílet je
přeci lidské…
Pokud zámečník zabije (dorazí v agónii) hráčskou postavu, získá 5 duší.
III. Maska (cena: 2 duše)
Baron
kývnul na služebného, který mu jako každý večer ustlával postel. Ten se na něj
jenom usmál… poslední co baron v životě viděl byl záblesk dýky.
Pro seslání se postava musí dotýkat cíle 1min, jinak upadá do
agónie. Cíl upadá do bezvědomí a sesílatel
získává jeho podobu na 10min
(s možností přerušení předčasně). Hráč si na
obličej nasadí papírek se jménem cíle.
III. Pád do
Nicoty (cena 3 duše)
Ti, již si
přejí pohlédnout do Nicoty musí být obezřetní, neboť Nicota může pohlédnout
zpátky.
Sesílatel a libovolný cíl v
blízkosti 2 metrů
upadnou do Nicoty, v případě
souhlasu lze přenést i více postav. Stávají se pro
okolí neviditelnými, neslyšitelnými a nezranitelnými. Kouzlo působí 10min. V případě smrti či z rozhodnutí
sesílatele lze kouzlo ukončit předčasně.
III. Nekromancie
(cena: x duší)
Říká se,
že život je pouhou myšlenkou v mysli boží. Budiž, nechť jsem tedy bohem!
Rituál oživí mrtvého, ale pouze jako nemrtvou stráž sesílatele, která funguje jako papírák. Ten má tolik životů, kolik utratí zámečník duší a útok 1. Rituál
trvá 1min.
III. Ukotvení k
životu (cena: 5 duší)
Pro
některé ani smrt není vysvobozením.
Postava se zvedne z agonie (obnoví si 1
těžký nebo 3 lehké životy). Pokud tak učiní, vybere si jednu končetinu, která
mu do konce herního dne ochabne.
IV. Schránka duše
(cena: tolik duší, jaká je úroveň postavy, 1x za rok)
Rovnocenný
obchod - půlka duše za druhou šanci.
Postava provede
rituál, při němž část své duše přenese do důležitého a rozpoznatelného
předmětu. Při případné smrti se přemístí na místo, kde se předmět nachází a má takovou úroveň, kolik duší za kouzlo utratil. Po
přemístění se postava oživí a předmět se zničí.
III. Kruh smrti
(cena: 3 duše a 1 maso) (Zvěrolidé)
Kruh je
mezi lidmi symbol jara a znovuzrození. Zvěrolidé mu ale přisuzují jiný, mnohem
temnější význam…
Postava nakreslí na zem kruh o poloměru až 3 metrů. Dokud v něm stojí, každá další postava vstupující
dovnitř okamžitě ztrácí 1 lehký život a dokud je v kruhu trpí ochromující
bolestí.
Credit artíku: Bloodrealm, nedohledatelný přesný umělec
Credit artu z záhlaví: Jorge Jacinto